En Ny ERA

Man kanske inte så brutalt ska kalla det för en ny "ERA" men man kan i.a.f kort och gott kalla det för något bra!

Jag & Pojkvännen har tagit en ed... mot varandra har vi med handen på hjärtat  kommit överens om att vi ska ta tag i träningen.... eftersom det varit så mycket med morfar nu några månader så har det inte blivit någon träning alls.. och eftersom jag totalvägrar att träna själv så har jag suttit där...

men nu... thank you jesus så har jag fått med pojkvännen också...

Igår var vi och gick en snabb runda (Jag trodde mina ben skulle falla av) på bulltofta rekreations center.. där är så vackert med alla bäckar och broar... eftersom andreas ben är 400 meter långa så fick jag småjobba nästan för att hinna med

vi har 42 dagar på oss innan avresa till USA... vi vill få upp förbränningen lite eftersom det lär bli en del onyttig mat där nere... man har inte så mycket val

Taco Bell
White Castle
Wendy's

o.s.v......

Så idag ska vi också ut på en rask promenad (jogging för mig)

Det känns så så skönt ville bara berätta det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback