Walking in my green shoes

Jag bestämde mig för att skynda på sommaren lite idag! jag praktiskt taget tvingar fram den genom att ha på mig mina gröna siden pumps med små blommor på...

Jag har nog ALDRIG fått så mycket kommentarar (Posetiva) för skorna som jag har för dessa... underbart!
jag blir så glad!! speciellt när folk man aldirg annars pratar med stannar upp för att uttrycka sin förtjusning!

Min Coach blev överväldigas och nästan lite sur för att hon själv inte ägde ett par....

Även MÄN på jobb kommenterade och tyckte att de var väldigt tuffa.. män som jag aldirg annars utbyter ett ord med..

Värt att tillägga är att dessa skorna kanske är 2 eller 3 år gammal... de funkar än och det är jag glad över.....

Egentligen borde jag tacka min Schwesta för de underbara skorna! Blev så avundsjuka på hennes så hon köpte något liknande åt mig.... thanks sissi!!!

image217

Ska försöka att ta en bild men det lär väl ta ett tag innan jag får upp den på bloggen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback