Veckans lista

Veckans Fundering: Går man ner i vikt när man bastar? (Svar: NEJ)

Veckans Jobbigaste: Morfar som kniper den med hästlängder

Veckans Tråkigaste: Louise som slutar för rekrytering på Daimler's reception(Lycka till gumman!)

Veckans Modigaste: JAG som kunde sova helt ensam utan att föreställa mig massor med "Boogiemen" som skulle komma och ta mig!

Veckans äsch skit samma jag orkar inte skriva mer.. blev plötsligt på kasst humör... nej inte helt utan anledning.. självklart med anledning.... blev bara så "bummed out"....

*suck*.. insåg precis en viktig sak...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haaaaj. Jo, man går faktiskt ner i vikt när man bastar..men de tär bara vätska man blir av med=) Det är så alla boxare gör innan de skall väga in sig för en matc , om de ligger över den tillåtna vikten; bastar bort vätska.
Men den är tillbaka efter några timmar=)

2007-03-16 @ 14:09:54
Postat av: Alexia

Ja men det är ju det jag menar. frida gör alltid så innan en match. men det är inget "hållbart" och jag menar såklart FÖRLORA kilo inte gå upp direkt man kommer ut ur bastun =)

Postat av: Anonym

Hej bruttan, äntligen fann jag dig här igen! Har inte hört av dig på ett bra tag men jag hoppas att allt är bra? Vill gärna bli uppdaterad. Hälsa alla...Kramar Jennie

2007-03-18 @ 20:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback