Svävar som på små moln...

Jag har fått min inspiration tillbaka! jag hoppas den håller i sig! nu kan jag inte se annat är vackra smycken framför mig.. äntligen kanske jag kan fylla hela glasmontern i butiken? Anna på public tjatade ännu en gång på mig att jag skulle ta med mina smycken. hennes kompis fyller år i maj och hon tänkte hon skulle hitta något bra...

Trevligt trevlig.. på fredag slutar jag tidigt så då bär det av till "trelle hulla" för att införskaffa material snabbt. har varken ork eller tid för att beställa över nätet...

Jag är sådan! När jag kommit igång med något så ska jag se resultat nu, nu, NU!!! Helst igår!!
Det funkar ju inte alltid men jag fortsätter köra min "stil" trots flera misslyckanden....

Ge aldrig upp för böveln!!

image216

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback