Panka

350 riksdaddlar rätt ner i sjön..  jepp det är var mina fina (Helt oanvända) knickers kostade! Som just nu sitter som en påse på min röv ... jag borde vara glad, tacksam och kanske lite kåt (Med tanke på ordspråket; kåt, glad och tacksam)
Men det är både kul och tråkigt att jag köpt ett par snygga knickers som inte var gratis (Heller inte jätte dyra) som jag skulle ha till varmare väder (Om det någonsin slutar Hagel-Snöa).
Kul: eftersom jag gått ner en massa centimeter både över midja och röv.. woo fucking whooo
Tråkigt: eftersom de inte längre finns i butik.

Jag har bestämt mig för att göra ett par sk8tar brallor av dem.. klippa upp lite här och där och bara låta dem hänga som de gör idag.. ett par snygga sneakers till och kanske lite bling bling så är jag "set for life"

Jag och A var hemma hos mammsen och pappsen i söndags och där kikade vi igenom lite bilder.. ångesten inföll och slog hårt.. hårdare än någonsin mot mitt självförtroende.. jag hade låtit mig själv förfalla.. till den milda grad att en ensam tår föll inom mig.. jag var fin innan.. fortfarande kurvig(Vill inte vara ett benrangel) utan vacker... vacker med rumpa på rätt ställe och bröst på rätt ställe och i rätt strl.... då utbrister A
-Men du har ju inga TUTTAR!!!!???
Vilket jag snabbt dementerade med att visa andra bilder där jag "visst hade tuttar" C-kupa vad mer begär han!!??

Nåja han får väl fortsätta hoppas att de kommer stanna som D kupor... kanske.. mammsen har ju Större än så och det ligger i släkten.. han kanske har tur...

För mig gör det inget om lite försvinner i.a.f C... tycker ju om mina boobs =)

P.s Jag är fortfarande vacker.. grymmt vacker. men jag är inte nöjd.. inte ännu. men jag är faktiskt på väg.. jag känner hur mitt sjävfortroende stiger i höjden och det känns underbart.

På tal om min rubrik så är jag sugen på pankakor med banan och nutella kräm. mums!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback