Non Charge

Jag köpte en super duper söt klänning på ONLY i måndags när jag och syrran var där..
Den kostade 400 riksdaddlar...

Jag kilade in på min internet bank för att lägga in lite räkningar som ska dras nu efter lönen....och till min förvånig så har de inte dragit pengarna från mitt kort... hur kommer det sig?
Har de någon sort "eftersläntnings" maskin som drar efter någon dag (Man har ju varit med om det innan)
Eller är det så att de sammlar och "drar" i slutet av månaden? (Får man lov att göra så?)

I vilket fall som helst så har jag antingen en överraskningsfest att vänta mig i slutet av månaden ELLER så har jag fått en klänning från ONLY...(Hoppas på det sista alternativet men det första är nog mer realistiskt)

image214

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback