New York, New york

Min tjejkompis flyttar till new york den 19Mars... det närmar sig med stormsteg...
På lördag ska det hållas en surprise, avskeds fest.... det ska bli jätte trevligt men jag vet inte vad jag ska ha på mig!
Egentligen är väl kanske inte kläderna det största problemet utan vad man ska köpa till henne!!

Jag har gjort lite reasearch och fick reda på följande:

1) De har INTE lakrits i USA
2) De har bara kalles kaviar på IKEA som ligger i New Jersey
3) De har inte "vanlig" choklad som marabou där så det kan vara ett tipps
4) Knäckebröd finns.... tro det eller ej

Så jag tänkte slänga ihop en liten "going away basket" till henne med diverse "hej, vi finns inte i usa grejer"
Och sedan köpa något litet så hon kommer ihåg mig.
Tänkte först göra ett litet fotoalbum med bilder från våra påhitt men som vanligt så är jag alldeles försent ute.. kan kanske bränna ut en skiva med bilder för jag vet att hon kommer att ha dator där...

Ja jag får sätta mig ner med idé mössan för här måste kommas fram med något bra

Ska rulla mig i brun utan sol så jag inte ser så blek ut imorgon..
 image211
 image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback