Morfar

Min morfar är sjuk och ligger på sjukhus. det är totalt besöksförbud på avdelningen...

Jag hoppas han får komma hem i.a.f en gång innan det är försent...

Vilket jävla skit att ha besöksförbud... helvete...

Mamma sa att det är nära nu....

Vilket jävla år detta kommer bli....

Jag har verkligen inte haft speciellt mycket tur med de "större sakerna" detta året..
Början på året har väl inte varit helt jävla bra...

Nåja jag får väl gråta ut en skvätt sen... det ska tydligen hjälpa...


Vi pratade om begravningen igår... vilka låtar som ska spelas och hur han vill bli begravd.. ska vi begrava honom i värmland där han kommer ifrån med släkt och familj eller i skåne?

Morfar hade sagt till Andreas att han vill att vi köper huset när det ska säljas. han tro vi kommer ta hand om det bra och han vill inte sälja till någon utomstående som inte förstår värdet på det (han har byggt det helt själv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback