Mitt I-lands problem

Jag hatar att mina ögon rinner när cyklar... VARJE gång... så det spelar ingen roll om jag är sminkad och fin i håret är jag cyklar iväg.. håret som låg fint och sminket som var perfekt lagt har numera bytts ut mot diverse mascara-klumpar i ögonen och utsmetad ögonskugga.. och håret som var så bra har nu bytts ut mot knull-ruffs....

ROLIGT!!!! JÄTTE ROLIGT!!! HA HA

Nåja det jag skulle vilja ha är en super-stylish mössa som man kan ta på sig som ser ut som en svamp ungefär. som inte ligger mot håret och plattar till det.
Samt ett par ögondroppar som torkar ut ögat... nästan på gränsen till krakelering (Eller hur det stavas)
Så slipper jag detta med rinnande ögon och utsmetad make-up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback