Make A Statement

Haha jag glömde helt vad jag EGENTLIGEN skulle skriva i förra inlägget.. helt galet! jag bara flöt iväg... nåja här kommer det jag EGENTLIGEN skulle skriva

Äsch nu orkar jag inte skriva det...

Det handlade kort och gott om taxi chaffisar.. de som våldtar och att man Aldrig ska sitta i framsätet
eller att man Alltid ska ta hans kortnummer.

Jag har ALLTID lyssnat och alltid suttit i baksätet och skrivit upp mobilen... eftersom alla har sagt det...

Men idag när jag stormade ut ur porten så tänkte jag att jag skulle ge alla taxichaffisar en chans.. jag placerade min stora men ändå minre röv i framsätet och iväg bar det mot jobb..
jag kunde inte annat än att stirra på hans körkort.. jag kom på mig själv med att sitta och memorera hans nummer på brickan.....

Det gick jätte bra och inget hände.. inget har hänt.. någonsin.. mot mig i.a.f...

Men jag blir så lätt uppskrämd.. så jäkla lätt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback