Lycklig för lite

Jag surfade runt och skulle kolla på hur mycket man får ta med sig till USA.. vikt i bagage alltså...

A hade sagt något omatt man fick ta med sig TVÅ resväskor...jag hade svårt för att tro på honom och tyckte mest han snackade i nattmössan....

Visst fan är det så!!!!
Jag loggade in på
sas och gick in på "incheckat bagage" där står det att man får ha TVÅ väskor á 23kg per person... Tror ni jag blev lycklig? yyaayyy!!!
Typiskt USA.. super size me please!

Handbagaget får väga 8kg precis lika mycket som när du åker överallt annars...

Skulle vi inte välja standard (Economic) utan välja Economic Extra biljett så skulle vi få ta med oss 2 bagage á 32kg (ist för 23) PLUS TVÅ handbagage á 8kg styck..... helt crazy.. hur mycket behöver man? förstår folk som kanske emigrerar dit eller folk som ska plugga där...



Lite onödig info en onödig måndags förmiddag!!

image221


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback