Long hair a la minute

Idag köpte jag en hel hop med löshår... för att vara helt korrekt så köpte jag ett set om 13 stycken delar. 50cm och olika tjocka för bakhuvudet och på sidorna bla bla bla... jag har ju mitt egna löshår från innan man jag orkar inte rensa det och fästa små klämmor på det. utanjag vill ha kvar klisterlapparna så jag bara kan sätta i det när jag känner för det.
Håret jag köpte är inget syntetiskt skit utan "the real thing" känns rikgit gött...
En kompis till mig köpte löshår för ett tag sedan jag tror inte hon köpte lika mycket men även det på klämmor.. hon pröjsade 1000 spänn har jag för mig!!!
Vet ni vad jag pröjsade inklusive frakt från the US? 670:-....jag känner att jag gjort ett riktigt fynd =)
Så från en nätbutik hem i brevlådan s¨å tjänade jag inte bara på att jag får fler "bitar" hår utan även tjänade 330:- wiihoo.. något att glädjas för kanske....
kan kännas kul att få "instant long hair"

130983-208


 

Kommentarer
Postat av: Sanni

du som var så skeptisk innan! haha :) visst är det grymt? och det verkar ha varit en bra deal oxå, mitt var som sagt lite dyrare.. du verkar dessutom ha fått lite mer än mej. blev färgen bra?

Postat av: Alexia

har inte fått hem det ännu. det skulle ta 5-9 arbetsdagar =)

2007-03-08 @ 10:06:24
URL: http://critic.blogg.se
Postat av: darling

Hur vågar du köpa det över nätet själv är jag frisör och aldrig blir det som man tänkt sig när man ser det över skärmen.Billigt brukar ju faktiskt symbolysera just det = Billigt.Men jag vet ju inte vem du är?Du kanske gillar den stilen.

2007-03-10 @ 12:31:39
Postat av: Alexia

Skulle det inte passa så är det inte hela världen. det är ju bara småpengar.. en miss hit eller dit.. det tar man lärdom av.. men vet inte om man inte provar. lovar att skriva i bloggen när jag fått dem!

2007-03-13 @ 08:45:00
URL: http://critic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback