Lala Land

Om 89 dagar (självklart räknar jag ner) så åker vi till LALA Land även kallat Los Angeles

bara lite onödig info men gud vad jag längtar... sitter och letar fram all möjlig information. eftersom vi ska göra en roadtrip så krävs det att man har all information korrekt och ställen man kan kontakta utifall något oväntat skulle hända...

Jag har t.o.m en pärm som heter *USA*.. där skriver jag ut en massa papper och sätter in.. allt från metrons tidtabeller  till gatunamn där attraktioner ligger... priser bokningsnummer. telefonnummer till hotell,attraktioner, hyrbilar, taxibolag och massa mer....

Kan säkert sälja den när jag kommer hem haha....

Så ska ni till Lala land, las vegas, san diego så säg till så får ni låna!

Kram på Er

image237

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback