Körskolan

Vi ska sitta hela 3 timmar idag hos körskolan och få någon jävla genomgång så att A kan köra med mig.
Det käns mycket bättre eftersom då får jag ännu mer övning inför uppkörningen.. den måste bli av snart.. orkar inte vara en av dem som

"Hej, det finns bra med kollektiv trafik"
"jag tycker om att cykla, det är nyttigt"
"jag kan ta mig överallt ändå"

Till er säger jag bara: jag vill se Sverige och tro det eller ej du kommer INTE cykla när vädret är som jävligast PLUS att du kan knappast ta dig med buss ut till de gröna ägnarna eller till de små pitoreska ställena runtom i sverige på sommaren. OCH jag vill inte se sverige genom ett skitigt bussfönster.. sådeså... =)
Det är ditt val inte mitt...

image209

Kommentarer
Postat av: darling

ok jag har körkort men kanske du skulle tänka på miljön.Du vet kollektivtraffiken är kanske inte så rolig men det gör så du kan se den natur du skriver om.Och gå är ju alltid bra för kroppen om man bryr sig om hur man ser ut.

2007-03-10 @ 12:34:29
Postat av: Alexia

Tänker väldigt mycket på miljön. jag källstorterar och skräpar inte ner. jag äter och använder ekologiska produkter i nästan allt jag gör. det borde du nog tänka på.
Jag cyklar alltid till jobb och när jag är ledig så går jag alltid till de ställen jag ska.
men tack för ett komiskt inlägg =) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback