Härligt, Härligt

Fick sålt min systemkamera igår wiihoo.
Jag la in annonsen och några minuter senare så fick jag ett bud.
Jag fick mer än vad jag gett för den... jag berättade för honom men han ville verkligen ha den och jag tänkte inte argumentera emot det =). lite extra cash mår ju ingen dåligt av =)

Visst är det skönt när solen kommit fram?
Jag tycker personligen det och jag känner inte många som inte håller med
Jag blir glad och pirrig i hela kroppen. man får nya krafter till att ta tag i saker... och det är just vad jag ska göra idag.
Jag har ett rätt obehagligt problem i min "ryggsäck" som jag måste plocka upp och slänga iväg ..
Ja ni som inte vet förstår såklart inte och jag tänker inte berätta...

Nu sitter jag mest och tittar ut genom fönstret och drömmer mig bort. jag drömmer och grillning, strandbesök och härliga dagar....*suck*...

130983-198

Kommentarer
Postat av: Miia

Jo, det var jag som den bilden.
Ska se vad sambon tycker om grejerna så återkommer jag sen med besked, ifall inte nån annan hinner före då då *ler*

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback