Frånvaro

Än en gång har jag varit otroligt frånvarande.. hela veckan faktiskt.. ett litet meningslöst inlägg då och då bara för att jag känt att jag måste...
så ska det väl inte vara?
Jag har okså varit frånvarane hela dagen eftersom blogg.se inte fungerat!

Men jag känner att denna veckan inte fört något jätte stort med sig... rättså lam vecka faktiskt.. jag har gjort det "vanliga" och inget utöver det... tråkigt...
Träning & jobb i princip hela veckan

Så förutom att mitt kort blev svindlat och att jag haft mens i två veckor nu så har det inte hänt något...

Jag är så jävla trött på den mensen som kommer i tid och otid! den skulle upphöra helt och nu har den helt plötsligt kommit tillbaka... jag vet att jag sagt det förut men jag har hellre min "vanliga" mens som vara i 3dagar än en ny helt sjuk mens som vara i två jävla veckor! jag menar bahh!! lingoveckan inte lingonseklet heter det ju!!

Så på tal om ingenting här kommer min händelserika helg...
sanni du har inget att vara avundsjuk på.. denna helgen blir "lugn"

Fredag: Chazz (En stor shäffer) ska passas och kisarna kommer typ flyga i taket när det kommer hem en sådan sådan stor vovvsing kommer. kommer ihåg hur dryg jag tyckte han var när han var hos oss sist. hoppas jag har bättre tålamod idag...*hoppas*

Lördag: även idag sitter jag hundvakt åt den stora klunsen. jag kanske funderar på att slänga över katterna till min syster eftersom det är mycket jobb med två små lurvas och en stor lurvas. Ska förhoppningsvis gå med Sandra på kattmässa. sedan blir man väl nerspänd i sängen för att titta på indiana jones.

Söndag:  Det blir kalas för A hela hans släkt kommer och lite av mina familj.. mommo och moffa kommer dock ej. moffa mår dåligt....

Kommentarer
Postat av: Sanni

a ja, lite avundsjuk blir jag allt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback