Eskort Firma

Igår fick jag ett mycket märkligt samtal.....
En man ringde mig och berättade att han ringde från en eskortfirma....
Han berättade om deras verksamhet.. att killarna åker ut till damerna och ger dem massage och tar hand om dem. han hade sett att jag gjorde dekorationer på naglar (Någon super gammal annons jag lagt upp) och att han därigenom letat upp mitt  nummer.
Han undrade om jag var intresserad av att komplettera honom på de områden där han saknade kunskap.. då inom nagelvård..
Jag berättade snällt att jag helt hade bytat inriktning och inte sysslade med nagelteknologi och att jag kände att jag inte skulle ha någon fritid till att kunna assistera honom på.

Då ville han veta vad jag jobbade med idag. det ville jag såklart inte avslöja. jag berättade att jag jobbade heltid och att jag utöver det drev egen verksamhet.
Han utbrast: Du är en sådan duktig flicka. det är i slutändan ni som jobbar ihjäl er och inte har tid med kärlekslivet och därigenom söker er till oss..

Varpå jag utbrast: Vilken tur att jag är förlovad, då är jag halvägs

Han gav mig sitt nummer och bad mig ge det till mina vänninor ifall de var i behov av eskort...

Så tjejer... hör av er ifall ni är intresserade hahaha

Vilket skrämmande samtal.. efter dte gick jag direkt in och raderade min annons... skrämmande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback