Doggy

It's A doggy dog world!!
 i alla fall på lördag och söndag... och Vovve tokig (Läs djur) som jag är så måste jag ju dit!
Malmömässan håller en stor hundmässa

60 bananer kostar det och raserna är uppdelade i två grupper... jag vill ju såklart gå på den dagen då mina favoriter är där..
Kan vara kul att göra något annolrunda
sist jag kom därifrån blev Zeb jätte arg på mig för jag luktade så många andra hundar.
jag hade ju varit iväg en hel dag och träffat andra vovvar.. men han fick en massa gratis godis som jag plockat på mig så jag lyckades vinna tillbaka honom

Nej Sandra det är inte "bara en massa hundar som man inte får röra för ägarna tror att de är Allsmäktiga"
Jag kastade mig i princip över varenda vovve där.. efter allt slemmande som du får på dig så brukar man vara nöjd med att bara "titta på avstånd" efter ett tag

image219 Är den inte det sötaste du sett? LULULULULU......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback