Digitalt Skit

Jag tränar och tränar.. tränar två ggr i veckan minst och sen så försöker jag komma ner till Sandra så ofta jag bara kan (vilket det är sämre med) annars så har jag ju motions cykeln och min pilates matta samt hantlarna och träningsbanden hemma som jag jobbar med.. cyklar till och från jobb
Jag äter nyttigt.. har inget godis sug längre och jag håller mig till sådant som ska vara sunt.. men ändå så går jag inte ner tillräckligt! visst jag har gått ner nästan 10kg sen jag började träna och det var ju inte så längesedan men nu står det still.. jag blir helt galen.. mätaren på visaren rör sig inte (Vågen alltså)...

Jag ser ju på mig själv hur jag "minskar" och helt plötsligt så tittar man på rumpan i speglen och även den har blivit betydligt mindre.. jag får höra det från vänner och även från folk som jag aldirg pratar med (Syftar på träningen)

Mina kläder har blivit stora och sitter numera löst men ÄNDÅ så står vågen på samma...'

Jag kanske borde skita i vågen helt och hållet. kanske den är trasig?
För när man måste slänga en del av sina kläder p.g.a att de är för stora så måste ju något ha hänt med kroppen?
Right?

Min syster säger alltid att kläderna inte ljuger men det gör vågen (Något i den stilen)

Så jag ska ta hennes kloka råd och kolla mer på mina kläder och mindre på vågens siffror..
den är trots allt digital och ena dagen visar den en nedgång på 1 kilo och några timmar senare kan den visa en uppgång på 5 så den är väl inte 100%


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men hörrududu=) Du vet väl att du bygger muskler när du tränar??! Från början när du tränar går du såklart ner en massa i fettvikt, men efter ett tag är det precis som din syster säger..att vågen ljuger. Det säkraste du kan göra och som visar exakt resultat, det är att mäta dig! Skriv ner dina mått, och kolla igen efter ett par månader...DÅ ser du det verkliga resultatet! Kram

2007-03-15 @ 12:48:22
Postat av: Alexia

tack! det ska jag hem och göra med detsamma =)
Är så Glad över att ha en så otroligt smart kompis!! kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback