Danmarks bilder

Från vår 2års firande... (blev inte så många) och det som förbryllar mig på varje resa vi varit på är alltid profilbilder eller porträttbilder på oss... aldrig på några byggnader eller likande så någon som skulle se dessa bilder skulle inte förstå vart vi befann oss elel rom vi ens var i samma land.... blllää säger jag bra...

Nej nu ska det börja fotograferas FRAMFÖR byggnader statyer och likande så något förstår vart vi är.. eller så jag själv ens kan komma ihåg.. hade inte bilderna legat i en mapp som hette "Danmark 2 år" så hade jag fått sitta länge och fundera...
A's bild så kan man (om man är riktigt duktig) Ana att det är danmarks akvarium som finns i bakgrunden.. annars nej...

Förästen så sa A att jag ser riktigt gammal ut på bilden...ja ibland är han inte helt snäll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback