bloggtorka

Igår så skulle jag egentligen träna... med betoning på träna.. detta gick inte så bra då både mamma och min syster mådde dåligt.. och när jag inte har tillräckligt med diciplin så när någon säger till mig: Äsch vi skiter i träningen idag så är jag den som snabbt svarar: javisst, vi kan fika istället

Och så var fallet igår.. det blev ingen träning men det blev shopping för sisådär 500:- utav pengar som jag egentligen inte har....

Hejdå USA resan.... hejdå som fan!

MEN (Tony Erving MEN)

Jag fick ju sålt så himla mycket möbler och annat tjaffs så egentligen är det plus minus noll...
(Jag försöker övertala mig det i.a.f)

En annan sak ja försöker trösta mig själv med är att A är skyldig mig pengar
(Men jag är säkert skyldig honom nästan lika mycket)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback