Back to the store

Köpte ett par riktigt snygga byxor igår..
men jag ska låämna tillbaka dem för det första så började de hänga i röven efetr en halvtimme plus att muddarna (Det är ett par jersey/Harem byxor) släppte kring knäna och började falla ner helt istället så måste man ju kunna reklamera dem? de uppfyller ju inte sitt syfte. meningen är ju att man ska ha muddarna på vaderna så att tyger fälls över... fan!! kostade 299 och jag känne rinte för att bara "lägga ut" det.. im not made of fucking money!!!!

är grymmt besviken i.a.f.... =(...

Känner inte ens för att träna utan jag vill bara ta på mig mina mjukisar åka till burlöv och lämna tillbaka mina byxor!

jag måste ju kunna få ett par nya!!??
Annars får jag ta det med reklamationsnämnden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback