.

Måndag igen.... efter söndagen kommer alltid måndagen...... ingen överraskning direkt.
Här är lite smått och gott av vad som händer under helgen

* Åt på rastaurang med A
* Fotografering med familjen Lindh
* Bowling
* A vann 280:- i en spelautomat
* Åt god fondue
* Träffade Sandra
* Solade
* Färgade håret
* Köpte nya jackor (Ska lämna tillbaka den ena)
* Köpte nya byxor
* köpte ny tröja
* köpte förbrukningsvaror (Shampoo, balsam och sådant tjaffs)
* Inredde hela hemmet med blommor och växter från Plantagen (Just nu pågår en vadslagning om hur lång tid det tar innan blommorna dör)
* Köpte nytt spel till gamecube och spelade hela söndagskvällen

Sådä... det var lite smått och gott från min helg.. spännade va?

Nu ska jag lägga in lite räkningar.. sen ska jag gråta en skvätt eftersom jag har så lite pengar kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback