Stigit mig åt huvudet...

Inatt drömde jag något mycket märkligt.
Jag har ett svagt minne av att jag var på någon mässa av något slag, en rad uppställda gammla skolbord stod i ett hörn, resten av lokalen var fylld med små bås, såsom det bör på en mässa...

Där står jag och tittar på något, jag är inte helt vid medvetandet, allt går så fort men helt plötsligt så börjar det en sorts utdelning av priser, och där står jag och är helt förvirrad.
De ropar upp artist efter artist som kommer fram och ger mig en bamsekram precis som om jag vore en utav arrangörerna. Tacksamt tar jag emot alla kramar från artisterna(Vet inte vilka de är) De fotograferas hejdlöst och jag blir helt förblindad, Plötsligt ropar det upp HANS namn, jag vet inte vem det är men jag känner i hela kroppen att det är en artist som jag tycker är bra! och där kommer han!
Han är skäggig och har en keps på sig, han ser ut som om han bestigit mount everest nyligen och glömt raka sig.. typ...

Han kommer fram och jag får ännu en kram, sedan så släpper han taget, men bara lite och tittar mig i ögonen, ni vet sådär innan man kysser någon, och det gör han! han kysser mig, fast bara lite läpp på läpparna, och då faler jag tillbaka sådär dramatiskt, och blixtrarna avfyras och han kysser mig igen, jag säger ifrån och tittar elakt mot honom, då avfyras blixtrarna igen och jag ser en massa rubriker i de senaste skvallertidningarna!


Tror ni jag omedvetet vill bli en kändis när jag är i Hollywood???


Hahaha fy vilken dröm...

Just det, i slutet av drömmen så juckar han mot mitt ben......

Hmmm.... undrar vad DET betyder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback