Mitt Sista på ett tag

Nu åker jag på torsdag så detta lär blir mitt sista inlägg på ett tag om jag inte hinner slå mig ner framför datorn nu under mina semesetrdagar.

Massor med planering och jag hade fått mail från Miia som berättade hru hon hade det, det verkade underbart!!
Tack för alla tippsen snäckan!


Min födelsedag igår var helt underbar! alla vänner var där och presenterna var MÅNGA & alldeles perfekta.

Där var verkligen inte en enda sak som jag var "onöjd" med.. jag brukar inte vara onöjd men det finns ju vissa presenter som bara inte lämpar sig! typ dildos, my little ponny hus och diverse saker... det förstår ni lika bra som jag. Fast en dildo som man får i hemmlighet är ju en annan femma eller hur? (Vilken snusk-blogg!!!)

Maten kunde alla äta av det var ostbricka med färsk frukt i mängder och lite plock såsom oliver, soltorkade tomater, fetaost, skinka och massa annat....

Det var super och jag fick som vanligt med mig massor hem.. någon som vill ha lite kex? saltiner eller degistive kanske? Smårgåsrån med kli och något annat jätte nyttigt!

*gäsp* Hela 25min tills jag slutar och dagen har varit förjävlig!!! men den har gått fort, gud vad skönt det ska bli med semester!

Vi hörs!!

Stor bamsekram till ALLA som läser!!

Puss & Kram, Skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback