Midsommar!

Vet ni vad jag ska göra idag?
INTE NÅGOT!

Jepps så är det! jag har lovat mina päron att sitta hus och hundvakt så jag är i princip fast där ute... och mina vänner ska alla iväg på em massa stohej som man inte ska med på..

jepp ni har fattat rtt idag tycker jag lite synd om mig själv =)

Men det kan vara rätt skönt ändå, jag har vin och god mat planerad..

Nu ska jag in i duschen och göra mig riktigt fin men diverse krämer och vaxning som står på shcemat, sedan har jag köpt lite nya underkläder som A säkert kommer tycka är fina.

Det blir med andra ord en kväll för bara oss men det kan man behöva ibland =)

Och det jag ser mest fram emot? att få ta hand om mig själv nu innan Pojkvän kommer...

Ibland behöver vi flickor bara få göra en massa Nyttiiga saker för oss själva =)

Nu ska jag hälla upp ett litet glas bubbel sen ska jag hoppa in i duschen...

Sätter musiken på högsta volym för nu är det ME-time som gäller.

Hoppas ni alla får en underbar kväll och "lång helg"

Pussar!!

image361

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback