Mätning Av brösten del 2

Sådär ja då var det avklarat och fy tusan borde tilläggas!

Med tanke på att du betalar för "tyget" på bh:n så ju mer tyg du behöver desto mer kommer det kosta dig.

Vilka underbara underkläder de hade där! im in love! synd bara att min storlek kostar från 800:- och den fina bh:n jag ville ha kostade inte mer än 1.100:- så det var ju verkligen billigt(NOT)
Skulle jag sen vilja ha matchande trosor till min nya bh så skulle jag få betala 900:- för dem, och där var det kanppt något tyg!!!

De kunde väl bjudit på trosan när man köper bh:n??!!!

Det var knappast någon känt märke heller, det hade man ju kunnat tro. De ser inte mer annorlunda ut än de på lindex vill jag också tillägga!!!

Men trevlig personal, som bara öppnade upp skynket när jag stod där och hade brösten i all prakt och det var folk i butiken, men jag är inte den som är den, jag går gärna runt i butiken naken med brösten i vädret!

Utöver det så var hon jätte hjälpsam, hoppas hon inte går på provision.

Just det min nya kupa?

75 E-F

Den fina Bh:n var 75Fnågon som vill köpa den till mig? det är ju min födelsedag snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback