Mäta Brösten

Det har blivit en poppis grej som en del av mina tjejkompisar gör bl.a: Sandra & Sofie plus Angelika på jobb.

Därför så måste jag såklart också göra det och med tanke på att jag sedan länge INTE kunnat köpa underkläder på H&M eftersom jag har DD-kupa och tycker att lindex har lite "sådär" när det kommer till deras urval.

Jag har aldrig stannat upp för att fundera på att jag kanske har större bröst än DD och kanske därför som en del bh:ar sitter förjävla obekvämt....

Mina vänner som gått dit, har fått gå upp 1-2 storlekar när de gått dit... så idag ska jag dit i.a.f och vet ni vem jag tar med mig?

Mammsen! jag berättade för mamma och hon var på direkt och det kan vara mysigt att at en fika med henne också, man måste värna om familjen också...

Ska bli underbart!!!

Återkommer imorgon om där var någon skillnad på mig =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gissar på....80E..=)

2007-06-19 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback