Firmafest!

En underbar kväll och inte ett orosmol elle rvanligt moln på himmlen!!!

Underbart!

Fick träffa Louise igen(Wiihoo) som berättade att hon och pojkvännen köpt hus för X antal miljoner riksdaddlar och jag blev gruvligt avundsjuk men så glad för hennes skull.. nu flyttar hon ifrån den där sunkiga, billiga och totalt värdelösa lägenheten i turning torson

Kan ni känna ironin i meningen? som sagt gruvligt avundsjuk!

Jag fick även träffa andra från Daimler (Louise jobb) vilket också var trevligt alla där även ISS:are fast inhyrda sådanna... bla bla bla

blev kubb-spelande i slottsparken med tre cider och sedan bar det av mot rådhuskällaren vilket var första gången för mig, super god filéfrossa och gott vin (Linus valde ett så INTE gott vin)

Några timmar senare och massa snack var vi på moose head (Stavas det så?) och tog varsin drink, Anna var så himmla Söt!!!!!

Jag ska lägga upp bilder men eftersom vår dator (Im gonna kill it) tar 700 år (Jag skojar inte) på sig att lägga upp några ynka bilder så lär det bli under/Efter helgen...

Det spelar ingen roll om man har den nyaste datorn där finns med windows vista när man ska föra över system-kamera bilder så blir det ändå skit!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback