19 dagar kvar....

19 dagar kvar till den uttjatade Usa-resan

Jag längtar, allt är i princip klart så det är skönt, bara en del små detaljer som vårt gigantiska bagage haha.

Idag händer det annat dock idag är det kubb i slottsparken och rådhuskällaren med fliéfrossa som gäller.. företaget bjuder såklart, det blir nog trevligt MEN jag hoppas INTE det blir sent! jag ska upp i tid dagen efter. som tur är så finns där ingen risk för att bli bakis, någon cider och ett glas vin gör inte susen för mig i.a.f :)

Så idag slutar jag i.a.f i någorlunda god tid 15:30 vilket gör att jag hinner hem och byta om och slappa lite, kanske vila lite?

Har nämligen fått sjukt ont i min hals! fick det redan i tisdags då jag och Fannie satt tills 18:10, även hon hade super ont i halsen... nu sitter vi här och kraxar båda två haha!


Nu ska jag tillbaka och planera lite födelsedags jippo... sådär halvkul... har mycket annat att tänka på...

En bamse kram till Er alla!

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

klart du får lösen om jag mot min vilja fixar de :) visst är de sjukt hur folk kan klanka ner på människor dom inte känner? skrattretande :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback