Vi får se hur det går

Jag får be om ursäkt för mitt arga inlägg igår!
Det var onödigt att skriva det på en blogg som allmänheten har tillgång till men jag var ARG och min blogg är ENDAST för att ventilera mig själv!

Jag kan absolut hålla med om att det var en onödig kommentar av mig att yttra i växeln men jag står för vad jag sagt även om jag tycker det är onödigt.

Nu när det blivit så stort tjohejs kring det så skulle jag vilja ta tillbaka det, just för att det var onödigt. väldigt onödigt! och jag hade kunnat bespara alla från mitt yttrande och från mina kommentarer.

Men jag står för vad jag skrev där och inlägget kommer få ligga kvar om inte sidan stängs ner såklart.
Man kan få tycka att jag är smygrasse och man kan få tycka det ena om det andra men jag har många utländska vänner och jag tycker absolut inte att jag är rasist på någon nivå, Jag var bara frustrerad över att jag inte förstod vad han sa och att han inte förstod vad jag sa. Dagligen arbetar jag med invandrare och jag gnäller inte då eller ens yttrar mig om något. det var ett okontrollerat utbrott och ett väldigt onödigt sådan!
Jag skriver inte för att övetyga andra utan som vanligt så skriver jag för att jag vill ventilera mig själv och hela anledningen till att jag har denna bloggen är just för att få ventilera mig själv.
Därför skriver jag aldrig ut namn på var jag jobbar eller vem jag jobbar ihop med.. om det skulle vara till någon som helst hjälp??

Nåja bloggen blir väl lösenordsskyddad eller så blir den borttagen helt, vi får helt enkelt vänta och se

Spelar ingen roll om jag ber om ursäkt eller ej, gjort är gjort och nu får jag stå mitt kasst.

Jag har bett om ursäkt och även om jag var alldeles för ivrig i mitt tidigare inlägg så menar jag min ursäkt.

Jag är ingen ängel
Jag är inget helgon
och ibland är jag helt enkelt ingen trevlig person så är det tyvärr och när jag säger det så menar jag det verkligen.

Som sagt, vi får se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Miia

Synd att "folk" "bryr" sig för mkt ibland! Gjort är gjort o sen är det bara att glömma det! Håller på dig hjärtat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback