Vad vill han!?

Idag så pratar jag med pojkvän i telefon och helt utan anledning så berättar han att jag ska få massage när han kommer hem och med "Riktig" olja (Till skillnad från den falska vi använder annars).. jag blir lycklig eftersom det är något av det bästa jag vet.

Men sedan börjar jag fundera och överanalysera

Varför får jag massage idag?
Är det något han måste be om ursäkt för?
Vad har han nu gjort?

Jag hatar när jag gör sådär men jag kan inte hjälpas. Jag skyller igen på mensen, den fuckar upp mig totalt och jag blir känslig och lättretlig (Överraskning??)

Någon annan som blir sådär som jag?
Nej just det för ni alla andra är så himmla perfekta!!! Men grattis då!!

Nu ska jag gå och trycker ner en stor chocklad kaka i halsen...

Puss & kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback