Till Sandra

Ett helt inlägg helt ämnat åt dig!

Eftersom du har det enda lösenordet så ska det ju såklart hyllas!!

Tack för i lördags det var JÄTTE roligt, ingen överdrift alls utan det var sjukt kul.

Vi skrattade och hade roligt och maten var god, hur svårt är det att grilla korv egentligen?

När jag fick det där smset från Jennie så ville jag bara att det skulle vara du och jag, för då hade vi kunnat åka ner till lilla torg och ta några drinkar. Fast å andra sidan, jag hade inte velat sitta där med ruffsigt här och en stor halvskabbig kofta! nej tack.

Så du kanske åker till borås i helgen, trevligt!! är det inte där Ellos tjohejset ligger? jag hade velat åka dit och shoppa =)

Jag kommer kanske lägga in någon bild från i lördags, typ den med du, jag & kycklingfileérna hihi, där är inga "påsar" med på den bilden tror jag =)

Jag får sätta igång att sätta upp fler bilder från usa resan också! LAT!!! gruvligt lat!!

Hur går det med ringormen förästen? hoppas det går bra och hoppas inte att "dörrhandtaget" gjort ifrån sig en annan färg??

Jag tänkte på det innan att jag vill ut och shoppa med dig! handla lite nya höstkläder och sådär, jag har hittat en super snygg kappa på ellos som jag vill beställa! de har verkligen snyggat till sig där borta :)

Vi tänkte åka till HBG-Festivalen på lördag så är du hemma hade du gärna fått följa med, det verkade som om C skulle göra något på egen hand.

Nåja allt detta på jobba är SÅ jobbigt, jag ville inte komma hit imorse, jag hoppas verkligen på det där jobbet där de sa att jag var högaktuell!! Det är så överdrivet och löjligt!  hon sitter ju och säger att hon har ett "CP" som ringer in och att Efva är helt störd i huvudet, borde inte jag reagera då?
Nåja jag kan inte riktigt förstå hru allt detta kunde hända, men vad ska jag göra??

Nu ska jag in på ams och kolla om där är något kul, förmodligen så är där inget som vanligt...

kram på dig så hörs vi sen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag känner mig hedrad över mitt alldeles egna inlägg=) SÅ mkt bättre än ett eget mail, hehe. Ja, Borås är hemstad för elloslagret osv, men de har nästan ALDRIG några bra grejer där, och knappt mkt billigare heller. då är sådana ställen som typ swedala outlet mkt bättre! Blir nog inget Borås i helgen, vill inte tv inga C att vara kattvakt när han hellre vill på hbgfestivalen...sen berättade mamma att lillebror antagligen inte stannar till helgen ens. Så, ingen idé... Men vi kan ju höras ang HBG, vet att vi ändå ska dit en vända såvida det inte ösregnar! ( Då strejkar jag). Shopping ja....längesedan
jag kunde unna mig något=) Det är det tråkiga med a-kassa. Men jag är bra som shoppingsällskap=) Bläng på de dryga medarbetarna idag, och skratta åt dem när du får nytt och de sitter kvar och ruttnar... Kram=)

2007-07-23 @ 12:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback