Teknikmagasinet!

Teknikmagasinet (TM) är numera min absoluta favorit "Prylaffär" JAG ÄLSKAR att titta igenom deras kataloger, eftersom butikerna oftast är små och eftersom de hellre har lager än på "display" så är det knappt lönt att gå dit om man inte vet vad man vill ha, Så när vi köpt A's väckarklocka där igår så fick vi med oss en katalog hem (A behöver Material när han sitter på toa, SÅÅÅÅ då var det sagt!! han sitter dessutom där JÄTTE länge ibland 30min!! jag fattar inte hur en människa kan sitta där så länge och i den osen!!?? nej fy!!!) Jag bläddrar igenom och hittar så mycket som jag blir helt hänförd av och jag är inte direkt tjejen som blir hänförd av elektroniska prylar. Men där sitter jag, i sängen som ett litet barn och berättar för A vad jag vill ha och vad jag tycker vi ska köpa!!

Något som jag tyckte vad helt galet coolt är ju den nya prylen "Clone A Willy" där killen gjuter sin egen dildo av sitt eget orginal. så tufft!! gulligt att ge bort tillsin flickvän om man ligger på den "nivån". Jag ligger på den "nivån" och tycker det skulle vara en skit kul grej!! 299 riksdaddlar kostar det. Det finns även så man kan göra den i chocklad och det hade varit något för min syster!!! Hon är helt besatt när det kommer till choklad!


image427

Det finns även "Clone A Pussy" men det verkar bara smaklöst! Jag må ha dubbelmoral när det kommer till detta men varför ska man ha en avgjutning av sin "Pinky" som man inte kan andvända till något?
Ha den i bokhyllan eller???

Nåja nog om det! I katalogen hittade jag även en massa andra tuffa saker såsom en digital foto ram! Du pluggar in ditt minneskort i ramen och så kör ramen ett bildspel på alla bilder som finns på kortet. Så vackert!! Den kan även spela musik och videor.

Jag kom på den brillianta idén att köpa en till min mormor och lägga in massa bilder på morfar och andra minnen så hade hon kunnat titta på det och slipa konka på de gigantiska fotoalbumen alltid. Lite variation förnöjer men sedan tittade jag på priset 799:- och ska man då köpa minneskort till så blir det en hel del pengar man måste spy ut.
image428

Något som jag verkligen vill ha och som jag ska försöka övertala A att köpa ihop med mig är en sockervaddsmaskin, hur coolt är inte det??!!
Äckligt onyttigt men Äckligt gott!!!

Nu när vi är inne i en sådan "Skiftar Period" då nya möbler ska in och gammla ut så har Andreas bestämt sig för att sälja hela hans stereo anläggning med Subwoofer, högtalare, förstärkare, discanter och allt vad det heter.. så det blir inga fler filmer med sorround ljud för den ultimata upplevelsen. Istället ska han köpa en gigantisk stereo som han ska hänga på väggen, ni vet en sådan platt historia??
Nåja, han får göra som han vill och jag kan nog tycka att det är lite fräckt att ha den på väggen.

Han försöker även övertala mig till att sälja min DVD för en billig peng bara för att vi ska köpa en ny, inspelningsbar. Visst tekniken går vidare men vi spelar ALDRIG in något från Tv:n vi godtar helt enkelt att vi missar ett program om vi är borta.

Men nuhelt plötsligt med en inspelningsbar DVD så skulle vi börja spela in program till höger och vänster?? vilken dålig anledning "Mr Spender"!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback