Sopstationen

Vår förra hyresgäst som bodde i vår lägenhet var en rätt falsk sådan, hon hade "glömt" sina nycklar till vindsförådet men garanterade att där var städat och bra, så hon skulle lämna de nycklarna i brevinkastet hos oss en annan dag, vilket hon gjorde.
Det vi fock inte förväntade oss var att hon ljög, fetljög oss rakt upp i ansiktet!!

Där var inte städat där stod gammal saker som hennes barn hade haft när de var bebisar och äckliga kartonger där det ligger gammla långkalsonger och underkläder i *kräker*. även gammal möbler står kvar där uppe.

Vi ringde till vår totalt värdelösa hyresförvaltare och förklarade att detta är ingenting vi tänker ansvara för och att vi inte tänker flytta det heller. Då fick vi till svar att vi kanske kunde få en container där vi kunde slänga sakerna i och det kunde vi gå med på men tror du vi har fått det? nej! No Way José!!

och nu när Akelius tydligen köpt hela vår fastighet så undrar jag hur det kommer gå då, de kommer kanske kräva att vi själv städar ur det och betalar för flytt själv, det är sjukt ju!!!?? då får jag skänka hennes äckliga saker till Lions eller något, de var tydligen för vidriga för att hon ens skulle ta med sig dem!

Hämtar Lions?? Jag vet att Sopstationen hämtar men jag vet inte om de tar kläder, jag orkar inte konka runt på hennes äckliga skit!!!

Ohh jag blir stressad av att tänka på det, jag borde nog ringa dem?!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ett tips; Myrornas, finns inte det i stan? De hämtar iaf både kläder och möbler=)

2007-07-24 @ 12:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback