Sockervaddsmaskinen

Komme rni ihåg tidigare inlägg om sockervaddsmaskinen??
I söndags så kunde jag inte hålla mig längre och for iväg till teknikmagasinet för att inhandla denna efterlängtade maskin (Har ju velat ha en sedan man var liten).

Det var svårt som attan att snurra det dära luddet kring pinnen, riktigt svårt och det såg mest ut som en halv slapp fallos när jag var färdig.. men övning ger färdighet och jag tänker inte ge upp för när man väl åt det så var det gudagott och smakade precis som på tivoli!!

Jupp jag vet att vi har världens i särklass mest fulaste bänkskiva PLUS att jag måste få försvara mig ang den där Snobben glaset, det är INTE mitt utan sådant tjaffs som A förde in i vårt fina hem... sådeså
image439

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback