Skitiga Hollywood

Även om Hollywood har sin charm och sin lyster så är det utan tvekan skitigt, smoggigt och trasigt, fina byggnader bryts av med trasiga gator, fasader och sunkiga butiker.. Jag tycker om Hollywood, det gör jag verkligen men jag är så tacksam över att jag INTE bor där!

Utanför Vårt Hotell.
image373
Hollywood Skylten!!

image375

Bild Från Sunset Blvd, glömt vilken gata, precis vid ett fik där vi fick världens godaste kaffe!
image377

Sunset Blvd, mycket bilar och som vanligt inget folk, man är en loser om man går.. vi var riktiga losers, vi fick konstant i två veckor hehe
image378

Jag är så glad att jag inte kör bil! tänk så hamnar man i fel fil!? och de otroligt långa köerna! nej tack =)

image379

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback