Sista anhalten i USA

Da ar vi pa var sista anhalt innan hemresan, vi har precis checkat in pa vart hostelrum och kan med gladje saga att vi inte behover byta, visst det finns sakert hundratals med bedbugs och skit men detta rummet ar nastan lika stor som var lagenhet sa oss gar det ingen nod pa :D

imorgon aker vi hem till sverige igen! hur ar vadret.. blandat har jag hort, naja hoppas vi tar det fina vadret med oss hem, ska forsoka byta upp oss till 1a klass nar vi aker hem, fan jag behover ett sate som kan fallas hela vagen tillbaka!!!


alla bilder och tjfafs kommer senare nar vi landat hemma i trygga sverige,,

jag har inte gatt och blivit kandis som man hade kunnat hoppas(i.a.f jag) MEN jag har varit med i en utav usas storsta radiokanaler dar jag pratade om de svenska VS de amerikanska jarvagarna.. inte illa for en liten flicka!!!

nu ska vi ner pa venice beach, vi bor precis vid stranden! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback