Sälja, Sälja!

Nu är jag så less på skiten hemma, vi har så mycket grejer som vi bara MÅSTE bli av med, verkligen!
DET är jätte bra saker och det gör ont i mig att behöva sälja MEN vi behöver mer plats.

Jag har rensat min garderob och jag skäms över hur mycket skor och väskor jag sammlat på mig sedan bara ett år tilbaka, vi pratar ett 50 tal nya väskor & skor. de flesta ligger inpackade i kartonger eller plastförpackningarna som jag köpte dem i, det är skrämmande!
Jag har lovat att spara en del till sandra, hon ville inte att jag skulle slänga något innan hon tittat på det

Sedan har vi all heminrednings tjohejs som man bara "måste" ha när man är ute och shoppar och som sedan ställs i garderoben tills man hittar en plats för den, dåligt!

Så det är dax för en riktig utrensning! Bara av att tänka på det gör mig varm i hela kroppen! Att få bli av med lite saker och kanske få en slant??

Jag har ingen ork för att sitta på tradera och buda ut mina fina saker så det får bli en klumpannons på Blocket!
Har lovat mig själv att annonsen ska ligga ute till helgen, så jag får väl sätta fart??

Sandra, Kom hem till mig och titta på sakerna så du kan bli några accessoarer rikare :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det behöver du inte be mig 2 ggr om=) Jag kommer!!!!!

2007-07-24 @ 12:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback