Regn, Regn, Regn....

Idag verkar det inte bli en fullt underbar dag! Det har varit taskigt väder sedan jag gick hemifrån imorse! Och nu regnar det konstant, även om det är små regndroppar så är det i.a.f regn och termometern visar på 15!

Vad ska detta betyda?? brrr, jag tror jag går hem och lägger mig igen i min säng! Den är tacksam och varm! precis vad jag behöver just nu.

Jag insåg nyss en sak, jag behöver en jacka. En övergångsjacka från sommar till höst och nu när det regnar så har jag inte så mycket att vända mig till, mest vinterjackor och några kappor. men jag skulle vilja ha en trenchcoat! en snygg sådan såklart.
Det är bara Mobilia som har öppet efter jag slutat idag 18:10 så jag får kila dit.
Men hur bra är utbudet där egentligen? Hmmm där finns H&M som jag i smyg hatar eftersom de har så sjabbig kvalitet, Veromoda som har bra kläder men oftast korta jackor, Camilla som jag har placerat i kärringklass och sedan så finns där nog inte så mycket mer. JC finns men jag tycker inte de har den klassiska stilen som jag vill ha när jag letar efter jacka.. nåja strunt samma vi får se vad jag hittar, annars kommer jag säkert hitta något annat, som typ ett par skor eller en väska =P

Nej jag ska hålla i mina pengar, det har jag lovat mig själv.

Typ något sådant gillar jag, JAG vet att det inte är en trenchcoat men den är grymmt snygg ändå!
Med en tunn svart polotröja under och ett par snygga skinnhandskar, stuprörsjeans svarta, ja det hade varit "To die for"
image404

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback