Mina Sandror

I mitt liv så finns det Tre personer vid namn sandra, jag har ganska nära kontakt med sammtliga av de tre vilket medför lite problem när jag pratar om dem.

Pratar jag med pojkvännen så förstår han ALDRIG vem jag menar och ibland har det blivit missförstånd när jag sagt att jag är hos "Sandra" och han trott att jag varit hos en annan "Sandra" än den jag var hos egentligen, Förstår ni?
Hänger ni med?

Därför har jag fått ge dem lite söta smeknamn när jag och pojkvän pratar med varandra

Mäklar Sandra- Är sandra som pluggar till märklare, enkelt Och förståeligt

Sandra Motte- Detta är pojkvännens namn på Sandra De La Motte(Motte utalas med ett stumt E men pojkvännen säger alltid MOTTE som det låter)

Sandra Jobb- det säger också sig själv va? att jag jobbar ihop med henne.. en relativt ny tillkomst till min vännerlista men dock så uppskattad för det. På lördag har hon bjudit med mig på shoppingrunda och en öl på kvällen men vi får se hur det blir med det för jag har nog redan planer på HBG festivalen med en annan Sandra (Sandra Motte).

Jag har ett sådant galet shopping begär just nu så att skulle jag med ut på en shoppingrunda så skulle jag med säkerhet komma hem med miljontals fina saker i påsar och ett stor minustreck på mitt konto...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, "Sandra Motte"? Jag ska nog lära upp din pojkvän till att säga "Sandra Mott". Fast då låter det ju som "decilitermått". Fan du=)

2007-07-26 @ 10:34:28
Postat av: Alexandra

haha jadu det är inte helt lätt det där ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback