London, Långa Vägar

När vi flög in över London med SAS så var jag tvungen att ta bilder, jag tycker att allting är så vackert från ovan, även om allting ser ut som ett förstorat chip av något slag så tycker jag det är vackert.

Och man kunde se hur de tölparna körde på fel sida av vägen, det var roande (Jupp, jag är otroligt lättroad)

På tal om london så måste jag säga att de personer vi stötte på där (Förutom markpersonalen inna i terminalen) var OTROLIGT otrevliga!!! Inne på en pu när vi frågade efter menyn så fick vi den praktiskt taget slängd mot oss, när vi skulle beställa så frågade servitrisen med världens otrevligaste stämma"Vad vill ni ha?"
Det är svårt att förklara, men efter att ha blivit så otroligt väl bemött i USA så var det som en chock och med ens så visste vi att vi var i Europa igen, eller i.a.f  snart i skandinavien.

Oavsett vilket så är london vackert från Ovan.

image364

image365

image366

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback