Lite bilder

Här får ni lite bilder på ommöbleringen och våra nya inköp.
Tyvärr så är det inga före eller efter bilder så ni får helt enkelt nöja Er med de bilderna som jag lägger upp =)

Här ser ni hur vi flyttat ut vår dator till vårt 2:a vardagsrum och köpt en skärmvägg för att avskärma den, tittar ni till höger så kan ni även se (Förutom en massa sladdar i en hög) vår Plattform som vi har vårt Tv-rum på, syns dåligt.
Ni kan även se något vitt i fåtöljen uppe på plattformen (Det är Doris som ligger och nannar) Min Blåa Pilatesboll kom även med på ett hörn ser jag.
image436

Här har ni Andra delen av rummet (Det som man ser till höger på bilden ovan är fåtöljerna på bilden nedan)
Jag tog våra två Club fåtöljer och ställde dem längst väggen, därefter ett litet svart lackbord som jag haft mia målargrejer på innan och satte min fina vas på (Den som jag skröt så mycket om innan) och voila en liten mysig plats att sitta på (Om vi någonsin kommer göra det är en annan historia)
image437

Hoho, jag blir ev avspegling i min fina tavla!!
image438

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser ju bra ut, det där!=)

2007-07-30 @ 13:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback