Lisa Miskovsky

Igår hade Lisa Miskovsky konsert i mitt sovrum!

Det lät så i.a.f jag kunde urskilja vart enda ord hon sjöng!!

Hon hade spelning i folketspark igår.

Jag och A låg i sängen och det drog igång ett jävla liv!!
vi tänkte att det var vår granne som brännde loss ännu en gång på hennes stereo men när vi lyssnade mot väggen (Kan ni se det framför er? hur vi båda står lutade mot väggen?) så var där knäpp tyst, vi tänkte att det var någon på gården som hade öppet fönster och spelade som F A N!
Efter ett tag hör jag hur hon pratar med publiken och sedan drar hennes låg "alright" igång och då kommer jag på att hon har konsert idag!!...

Det är inte så jätte kul att tvingas lyssna till musik som man själv inte väljer klockan 23:00.

Ett klagomål kommer att lämnas hos miljöförvaltningen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback