Jag vill!

"Sandra Motte" skickade ett sms och indirekt frågade om jag ville ut och skaka rumpan med henne i helgen.

(När man skriver "Jag vill ut och skaka rumpan" så tar jag det som en indirekt hint om att hon vill göra detta med mig)

Nåväl, nu ligger landet såhär att jag ska till min mormor under helgen, någon av dagarna och hon tyckte det skulle vara kul om jag kunde sova över där. Jag skulle ju kunna ta med min Sandra och vi skulle kunna skaka rumpan i Höör men helt ärligt?? vi skulle ÄGA där men skulle det vara kul?? Där kommer vi med höga klackar, trippandes runt bland alla tofflor och kängor.. very sexy!!

Så nu är frågan?? går man ut på en fredag?? är man inte galet trött då?? orkar man åka till mormor bakis för att åka till HBG och shoppa?? för jag lär förmodligen vara bakis, jag vet inte hur man dricker för att INTE bli det!!

Well well.. jag får kolla med mormor och höra hur hon hade tänkt sig att vi skulle göra =)

Det hade varit perfekt att vara i HBG under dagen och shoppa snygga kläder på Väla för att sedan komma och och göra en gosin inpackning, måla naglar och bara lägga en grymm make up på det men då får man pissa på mormor och eftersom hon bett mig så känner man sig helt rutten =(

Ahhh dessa ständiga frågor!!!

Sandra när du läser detta!! jag är LEDIG HELA NÄSTA HELG (förutom att jag sitter vovvevakt åt zeb, vill du ta en favorit i repris med clownsminkning och allt?? hihi)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kan vara en idé det du....återkommer med besked=)

2007-08-01 @ 10:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback