Helgen ändrad

Vi skulle sitta hundvakt Lör-Sön men precis fick jag ett sms från vovvarnas Mamma där hon berättar att det blir inställt. Tråkigt men väldigt skönt på ett sätt för vi har så mycket planer.

Detta är lite av vad vi hade tänkt göra.

Fredag: Städa lägenheten. möblera om. Hämta dammsugaren med ånga i Bara och idag så frågade "Sandra Jobb" mig om jag ville följa med ut och ta några drinkar.
Självklart vill jag det men vi får se hur mycket vi hinner, man blirju trött av att städa

Lördag: Vi skulle egentligen suttit hundvakt. Åka till HBG-festivalen. Henke har inflyttningsfest från 19:00 och så skulle vi vilja till beredskaps museet i HBG när vi ändå är där. Vi vill fortsätta att möblera om och pilla med lägenheten. vi skulle även behöva åka iväg för att inhandla lite av det vi behöver för att fixa till allt.

Söndag: A's föräldrar ville att vi skulle åka till Danmark och till Klampenborgs Safari, jag vet inte hur det blir med det eftersom vi inte pratat mer om det. Jag & A skulle kolla på några lägenheter men eftersom han står för att boka visningarna och inte gjort det så tror jag nog att det inte att det blir något.

Och just nu vet jag varken ut eller in, vad ska vi göra? Vad är våra planer? Med tanke på att detta är A's lediga helg på ett tag så vill man ju få ut det mesta av det och vi har ju en del att stå i..

Äsch jag vet inte vad jag gnäller om men jag lovar en full redogörelse på måndag om hur helgen blev!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback