Grillning i Slottstaden

Vi träffade Sandra & Christian i lördags och grillade lite, det var jätte roligt, verkligen sjukt kul! jag hade träningsverk i magen efter allt skrattande haha.
Vi brölade så pass mycket ute på gården att folk fick stänga sina fönster!!
Varmt väder och uppehåll hela tiden vilket var skönt för söndagen medförde ju en och annan skur =P

A tjatade på mig hela dagen om att vi skulle åka till sjöbomarknad istället för att vi skulle sitta och grilla, han tyckte det hade varit roligare. Men när vi kom hem på kvällen så sa han
- Vi har så sjukt kul tillsammans detta var bättre än att gå på en marknad och tappa bort varandra kanske..

Så även om vi skulle tappat bort varandra eller ej(Vilket jag inte tror, hur gammla är vi, 5 år??) så tror jag detta var mysigare.

Allmänt trötta killar som väntar på mat
image396

Vi var oxå hungriga!!


image397

Efter maten så vi fick roa oss med att blanda drinkar och käka vattenmelon
Här sitter antagligen Christian och klagar på att vi köpt "falsk" Sprite-läsk (Han tyckte det var brutalt gjort av oss) Plus att han gärna ville tillägga att det finns folk som Faktiskt gör falska brynjor (eller vad det nu heter) och att hans kompis minsann köpte en äkta och den kostade 10.000:- (Men seriöst? vilken man i sin rätta ålder köper en metall-brynja??)

image399

image400

image402

image403






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback