För lite Sömn för en Tisdag

Jag passar min mosters lägenhet, eller snarare katter så jag sov där igår för att hålla dem små liven vid liv.
pojkvän sov också där och min moster har ingen dörr till sitt sovrum utan hon har ett sådand draperi med massa prasslande pärlor och mer aktiva katter får man leta efter, jag kunde inte sova eftersom det skulle springas, jamas och bökas. vad är det för katt som har fettisch på persienner?? ni vet sådanna som sitter UTANPÅ fönstret, det var tydligen latjo lajbans att sitta och dra med tassarna på dem hela natten, vid 3 imorse fick jag nog av andreas kvidande och stönande som ständigt väckte mig(Kan inte han sova kan han väl åtminstonne hålla flabben!!??)
jag fräste åt honom att han kunde stänga ut katterna på balkongen om det skulle vara så (Min moster har inglasad balkong och det var ju inte direkt kallt, det nappade han på eftersom han också uppskattar sömn...

Sedan låg jag kvar i sängen resten av tiden och stressade över att jag skulle somna så jag fick någon timmes sömn, självklart började jag 7 idag också, passande och bra!

Ja jag är kinkig idag, p.g.a sömnförlust.... men jag ska sova från 15:30 när jag slutar idag, sådeså....

Jo det ska jag visst det.. så tyst

Kommentarer
Postat av: Palina

Hej, jag hade gjord garderob rensning. Vill du kolla?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback