Farligt

När jag ska ha mens så blir jag såsom många andra sugen på allt som är farligt för mig, Chocklad, salt godis och godis i allmänhet.. jag kan bli helt tokigt sugen på det precis innan mens och så är fallet idag!!!

jag gick iväg och köpte mig en påse salt godis och två nötcreme.. nu när jag ätit hälften av den salta påsen är suget helt borta och jag sitter och funderar på när träningen startar igen....

Jag ska direkt ringa upp dem och fråga!!

Svar: I slutet av Augusti- början på September så börjar träningen för fasta tider.....

De hade inte satt ut datum så jag får snällt återkomma lite närmre..

Denna säsongen så ska jag inte träna samma sak två ggr i veckan. jag har bestämt mig för att träna aerobic 1 gång i veckan och sedan välja någon typ av dans en gång i veckan... jepp jag tror det blir bra så =)


Den 17-24 aug är det malmöfestival för er som inte visste. Förra året var jag inte där en enda gång så jag får ta mig i kragen och i.a.f gå ner och käka en langos!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback