Blev ingen shopping

Det blev ingen shopping igår, Andreas kom och hämtade mig i mjukisbrallor och jag vägrar gå runt med en man som ser ut som om han VÄLJER att gå runt så offentligt, nej tack!

Så idag ska det bli av istället, då lär han förmodligen ha på sig sin uniform men den är bättre än hans spygröna mjukisbyxor!

Så idag mina vänner så kanske jag kommer få köpa en jacka! wiihoo men jag ränkar med mycket folk, folk har fått lön och då blir folk hysteriska. Shopping hysterin utbryter, vi får se om jag pallar trycket haha.

Jag får välkommna ännu en "medlem" till min lilla skara läsare av min "lösenordsskyddade Blogg" Louise som bara inte kan få nog av min "crazy lifestyle"

haha nåja skämt åsido, you are sooo welcome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback